måndag 26 augusti 2013

Gjort slut och går vidare

Jag har gjort slut. Inte med en människa utan med en tidning, med Allt om trädgård.

Det känns stort för mig, för vi har hållit ihop sedan våren 2002. Det innebär drygt elva år av prenumeration och det är en lång tid. Det blir en vana som är svår att bryta.

Från tidningen har jag fått mycket idéer, underbar inspiration och värdefull kunskap. Mycket har testats i trädgården och ökat mitt eget vetande. Kanske så mycket att det är därför jag vågar språnget för det känns som att vi har glidit isär.


Men jag har två andra inspiratörer kvar, Hemträdgården och Natur & Trädgård. Artiklarna i dessa två går mer på djupet än de i Allt om trädgård, men innehåller inte lika mycket inspirerande bilder. Nu återstår att se om jag kommer att klara mig utan dem.

1 kommentar:

  1. Länge sedan jag varit inne på din blogg ...men vad du har odlat och så mycket grönska då jag skrollat bakåt ,duktiga du / kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.