fredag 2 november 2012

Det här med kommentarer

Mamma berättade här om dagen att hon inte kan lämna kommentarer här på bloggen. Jodå, sa jag, det kan du visst och tänkte tyst för mig själv Hon är nog inte så van.

Men skäms på mig! Jag borde veta bättre. För det första är mamma mer aktiv på Facebook än vad jag är, för det andra tar hon stora steg vad gäller datoranvändande och betalar numera sina räkningar via internetbank och för det tredje kommenterar hon sina barnbarns bloggar utan problem. Vid närmare titt på mina inställningar visar det sig att jag inte tillät anonyma kommentarerna.

Nu är det åtgärdat - så välkommen att kommentera mina inlägg. Alla.

1 kommentar:

  1. Det är tur att envisa mammor finns som ifrågasätter döttrars tvärsäkra påståenden,men å andra sidan tillhör det ju "ungdomar" att ifrågasätta./LS

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.