söndag 7 oktober 2012

Vardaglig spänning


 

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga. Många i min omgivning bloggar och jag gillar verkligen att läsa deras bloggar, så nu tänker jag också testa och se hur det är. Sedan är det kul att lära sig något nytt. Och spännande. Lite läskigt förstås, men mest spännande.

I bloggen kommer jag att skriva om vardagen med min man och våra fyra barn. Men kanske mer dokumentera det jag skapar.

Jag tror att alla människor har ett behov av att skapa, men att det kan se väldigt olika ut. Jag har fram till nu mest tänkt på mitt skapande som det jag producerar med händerna, men att få fram det som snurrar runt i huvudet är ju också en form av skapande. Och i mitt huvud snurrar det. Väldigt mycket ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.