fredag 19 oktober 2012

Vem där?

Med anledning av mina ryska "läsare" (se Här får man passa sig) kan jag inte låta bli att fundera över vem som läser min blogg. Ibland länkar jag hit från Facebook vilket verkar fungera som en slags reklamannons. Jag kan till exempel se på statistiken att de inlägg som inte blir länkade får färre läsare.

Jag gillar nya infallsvinklar och vidgade referensramar. Därför är jag nyfiken på hur inläggen landar hos dig. Om de väcker tankar, idéer eller motargument. Därför vore det spännande att få kommentarer på det jag skriver. De kan vara långa, korta, fylliga eller tunna - det spelar absolut ingen roll.

Men framför allt, min förhoppning är att du som tittar in här ska tycka att det är lite småmysigt, kännas värt att lägga tid på och att du får med dig lite inspiration ibland. Eller kanske några tänkvärda ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.